niedziela, 29 kwietnia 2018

ach, jak się cieszę!!!

Bashkiria w ciąży! Dzisiaj byłyśmy na USG w klinice niedaleko mojej przyszłej siedziby. Chciałam wybadać, co to za miejsce i wygląda na to, że nie będe mieszkać w przyszłości z kotami na jakimś dzikim pustkowiu. Badanie było w ramach szkolenia przyszłych specjalistów, sprzęt był super, co jako stary bywalec tego typu przybytków mogłam pozytywnie ocenić. Bashkiria zachowywała się jak to ona wspaniale i pozwalała na naprawdę długie mierzenie jej przyszłych dzieci, sprawdzania bijących serduszek i odpowiadania na zapytania prowadzącego. Trochę potem strzeliła mi focha, jak już wróciłyśmy, ale nie dziwię się jej.
Został okreslony czas porodu na podstawie owych pomiarów i wypada on 6-7 czerwca, co zgadza się z wypracowanymi przez hodowców tabelami kryć.
Mamy 5 maluchów, tatusiem jest Jabcik
moja radość jest przeogromna, Bashkiria była blokowana antykoncepcyjnie i parę prób krycia było bezowocnych.
Trzymamy teraz kciuki z całych sił!!!!!!!
tu 3-miesięczna Bashkiria i taką proszę córeczkę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz