niedziela, 23 lutego 2014

Wystawa

To był dzień pełen wrażeń!
Najpierw straszne odkrycie, że Olushka ma piękny biały krawat a występowała w grupie bez białego!
Dzięki wielkiej uprzejmości i staraniom sekretariatu udało się przeprowadzić w trakcie wystawy ustalenie koloru, a  mogła być w ogóle bez oceny...
No i śliczna kastratka, matka MR; dwie nominacje i do wystawy specjalistycznej i do głównego panelu
Potem Ihumen w pieknym stylu pokonał przeciwników i też dwie nominacje
Fu-Fu tym razem przegrał z śliczną złotą koteczką i resztę dnia odsypiał w klatce.
A potem Wystawa Specjalistyczna i oba moje kastraty BIS!
W koteczkach i w młodziezy wygrały wnuczki Landysha, jestem dumna!
oczywiście mój dzielny kocurek natychmiast obsikał mi torbę wystawową, ledwo przekroczyłam próg domu
A w panelu BIS....uwaga uwaga ! Ihumen Stashkot był absolutnym wygranym!
ufff, oj, działo się, działo...
 bohater wystawy Nom BIS, BIS oraz BIS wystawy specjalistycznej
bohaterka Nom BIS, oraz BIS wystawy specjalistycznej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz