poniedziałek, 8 maja 2017

Raport z wystawy

usłyszałam , że to jest kot doskonały! perfekcyjna! aż się zarumieniłam, chociaż Grzanka nie sprawiała wrażenia, jakby to ją cokolwiek zainteresowało.
W panelu BIS zaskoczenie! prosiłam stewardów, żeby nie podnosili jej do góry, bo kręci przysłowiowe samoloty. Powiedziałam, że nie zalezy mi na sukcesie, niech mała w miarę spokojnie przeżyje to całe zamieszanie. A potem....zobaczy łam, że moja małą otacza wianuszek sedziów i wymieniają między sobą jakieś uwagi. No, no, dobrze idzie, niech ma przynajmniej jakiś mały głosik. Był remis z kotką NEM. Zdecydował głos sędziny, która nota bene odrzuciła moją Bashkirię w Wiedniu. Więc jakaś sprawiedliwość dziejowa! A potem porównanie z wspaniałym kocurem NFO , który był BIS a w ostatecznym wyniku BOB I. Grzanka ma BEST Opposite SEX, tytuł równy BIS.
Jestem przeszczęśliwa!

Zółte piórko panna otrzymała od naszej sponsorki , pani Alicji. Dziękujemy za wszystko!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz