poniedziałek, 2 grudnia 2019

wystawa

fajnie było....
pomoc, co przy 3 wystawianych ogonach było absolutną koniecznością
pokazywałam;
Smagliczkę w klasie otwartej
Pariskę w juniorach 7-10 miesięcy
Ozzy'ego w kociakach 4-7 miesięcy
wszystkie bardzo, bardzo się podobały
Smagliczka i Ozzy miały w porównaniach te same koty, zwycięzców BIS, więc przechlapane
ale też usłyszałam,że Ozzy jest spektakularny!
Pariska dostała nominacje...bo była jedynym juniorem, ale...w obu przypadkach z zastrzeżeniami,że kota trzeba przed panelem doprowadzić do porządku. Odbywało się pudrowanie, czesanie, psikanie sprejami i wszystko na nic, ten typ tak ma!
Ozzy i Smagliczka super futro, prawie nic nie robiłam poza czesaniem i pochwały, jaki znakomity grooming!
parę zdjęć;




Ozzy ładnie się wystawiał, Pariskę chcieli kupić :)
aaa i jeszcze O był do ustalenia koloru! dalej jest złoty! ponoć dlatego,że ma zielone oko.....coś mi się widzi,że my hodowcy lepiej się znamy na złocie, dla mnie jest czarny

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz